Mielőtt hozzákezdenénk a projekt kommunikációs tervének kidolgozásához, fontos volt, hogy ellátogassunk a kórházba, és megismerjük a körülményeket, valamint feltegyük az azóta felmerült kérdéseinket a kórház képviselőjének.
Először végigjártuk az udvart, megnéztük az épületeket - állapotukat, elhelyezkedésüket - , néhány osztályra be is mentünk, körülnéztünk. A projekt négy telephelyet érint, de mi most a Nagyvárad téri épületegyüttesre koncentráltunk, hiszen ide tervezzük a legnagyobb kampányt. Beszélgettünk a lehetőségekről, a dolgozók és a betegek helyzetéről, az elképzelésekről az alapítvány és a műhely részéről egyaránt, és egyeztettük a képviselővel ötleteinket. Főként online kampányban gondolkodunk, valamint BTL eszközökben - a büdzsé és a hatékonyság miatti megfontolásból. Örömmel vettük, hogy a kórház részéről szinte mindenben kapunk támogatást, és nyitottak a modern kommunikációs-, reklámeszközök megvalósítására is.
Célunk, hogy a következő adóbevallási időszakig olyan népszerűséget szerezzünk a kórház alapítványának, ami kimutatható hasznot hoz számukra. A befolyt összegekből a betegellátás és a dolgozók munkahelyi körülményeinek minőségét szeretnék javítani, illetve folyamatos felújításokba fektetnék az 1%-os adományokat.
A csapattagok fejében már számos lehetőség és ötlet felmerült. Ezeket a héten tartandó megbeszélésen egyeztetjük, és felvázoljuk a kampányt.
Írta: Konkoly Zsófia