Marketing Műhely

Marketing Műhely

A Marketing műhely első találkozója - 2010.09.22.

2010. október 19. - A. Zsuzsi

2010. szeptember 22. 1. alkalom:

A marketingműhely első találkozóján többek közt a félév céljának tisztázásán volt a hangsúly. E célok közt szerepel:   

-    A műhelyben résztvevők elméleti tudásának közös szintre hozása, az önálló és csoportos munkára való felkészítés. A félév elején a cél a hallgatók igényeinek felmérése, megismerése.

-    Az eddig beérkezett és várható projektek, feladatok kiosztása, megbeszélése, a feladatok kivitelezésének ütemezése.

-     Az első félév lehetőséget biztosít arra, hogy a hallgatók jobban megismerkedjenek a marketing egyes területeivel és a saját érdeklődési körüknek megfelelő feladatok mentén dolgozhassanak, így lehetővé téve a TDK, szakdolgozat, konferencia előadás, illetve publikációs lehetőségeket

A félév projektjei:

-         István Kórház Alapítványa ismertségének növelése az adományozási kedv fokozása érdekében. Határidő: legkésőbb a 2011-es adóbevallási időszakig (1%)

 

-         Futballgazdaságtan, marketing. Üzleti modellek, klub szintű működésének a feltérképezése kutatása

 

-         KKV oktatás megjelenése itthon is az EU-ban (felsőoktatásban, középiskolákban)

 

-         Bormarketing: feltörekvő országok termékeinek vizsgálata (Chile, Dél-Afrika, Ausztrália stb.)

 

-         Könyvmarketing: hazai gyakorlat vizsgálata

 

-         Hungaricumok vizsgálata

 

A műhelyben résztvevők, illetve a műhelyvezető kéthetente találkoznak. A köztes időben e-mail és egyéni konzultációk során tartják a kapcsolatot. A hallgatók a kiosztott projektek és feladatoknak megfelelő ütemezés mentén dolgoznak. A konzultációk során lehetőségük nyílik bemutatni haladásukat, valamint beszámolni azokról a nehézségekről, amelyekkel a feladatokat kidolgozása során találkoznak.

A műhelyben résztvevő hallgatóknak lehetőséget biztosítunk a szakmához kapcsolódó konferenciákon való részvételre, illetve olyan felületeken jelentethetik meg írásukat, amelyek a marketing szakma kiemelt és fontos közleményei. A hallgatók a félév során haladási naplót vezetnek. A félév végén a marketingműhely hallgatói, a műhelyvezető támogatásával egy prezentációt készítenek a félév alatt végzett munkájukról. Ez a prezentáció a többi műhely hallgatói és más érdeklődők számára is nyilvános lesz.

Rekettye Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://hamarmu.blog.hu/api/trackback/id/tr752386287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása