Marketing Műhely

Marketing Műhely

Vakok Állami Intézete - előadássorozat

2011. február 27. - EvaCsordas

 

 

 

2011. február 22-én a Cserepesház Zuglói Művelődésházban jártunk, ahol a Vakok Állami Intézete által szervezett előadások közül alkalmunk nyílt meghallgatni Rekettye Gábor és R. Nagy András előadásait.

Rekettye Gábor, főiskolánk adjunktusa és Marketing Műhelyünk vezetője kiemelte és összefoglalta a marketing szerepét napjainkban. Rávilágított arra, hogy a válság idején sok cég a marketing költségének visszafogásával, lekurtításával kíván spórolni. Pedig igenis szükség van a marketing eszközeinek használatára, újabb és újabb alternatívák felkutatására, mint például kapcsolatteremtés, kölcsönös előnyök megtalálása, fogyasztók bevonása, aktív párbeszéd és természetesen a kapcsolatok ápolása. "Jó időkben szükség van a reklámra, rossz időkben pedig kötelező." Ezek nélkül az elhívatott célok nélkül a cégek, szervezetek nem tudják megtartani, vagy megtalálni fogyasztóikat. Használni és kihasználni kell az új csatornákat, mert a sikertényező az információ és annak hasznosítása. Szó esett a manapság felfelé ívelő közösségi média kulcsfontosságáról, illetve a hatalmas reklámzajról, ami körbevesz minket. Gábort idézve: „Csak akkor tudunk reklámok nélkül élni, amikor alszunk.”

R. Nagy András a Próbakő Kommunikáció ügyvezető igazgatója a Médiaunió - Kerülj közelebb! 2010-es kampányáról tartott előadást. A Médiaunió médiacégek összefogása, melyek egy kiemelkedő társadalmi ügy bemutatása, nyilvánosságra hozása mellett helyezik el a voksukat. Szakembereket és civil szervezeteket is bevonnak a munkába. Nem könnyű feladatiak közé tartozik a megfelelő, mindenkihez eljutó kommunikációs kampányok megtervezése és az ingyenes médiafelületek felkutatása. A Kerülj közelebb! kampány a fogyatékos emberek integrációjáról szól. Arra hívja fel a figyelmet, hogy a fogyatékkal élők is emberek, nekik is vannak érzéseik, gondolataik, szeretteik,  jó-rossz napjaik, nekik is lehetőséget kell adni a tanulásra, a teljes életre, a munkára - a felsorolás végtelen.
A kampányban négy fogyatékkal élő embertársunk mellett olyan közismert személyek vettek rész, mint Bárdos András műsorvezető, Görög Zita modell, valamint Kiss Tibi a Quimby együttes frontembere. A velük készült anyagokat a sajtóban, plakátokon, televízióban és rádióban egyaránt közvetítették,ám a legnagyobb hangsúlyt mégis a honlap kapta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A www.keruljkozelebb.hu oldalon megismerhetünk négy nagyon különböző, de valahol mégis nagyon hasonló emberi történetet: Gyuri, Norbi, Szonja és Zsuzsa történetét. A weboldalon tájékozódhatunk arról, hogy mit tehetünk értük, hogyan segíthetünk Nekik és más fogyatékkal élő embertársunknak.  Ők maguk is külön-külön bemutatkoznak, sőt a Facebookon, valamint Twitteren is követhetjük őket, kérdezhetünk tőlük, mert számukra tabu téma nem létezik.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A következő werk film segítségével ti is betekintést nyerhettek a munkafolyamatokba, és természetesen megismerkedhettek a szereplők mindennapjaival és a kampánnyal kapcsolatos élményeivel.

Reméljük, hogy nekünk is sikerült közelebb hoznunk ezt a témát, és hogy általatok is még több emberhez jut el majd az üzenet, mely szerint a fogyatékkal élők nem mások, nem félni kell tőlük, hanem elfogadni őket és együtt élni velük!

Írta: Koncz Kitti, Antal Zsuzsanna, Csordás Éva

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hamarmu.blog.hu/api/trackback/id/tr192695393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása