Marketing Műhely

Marketing Műhely

Az elmaradhatatlan - ám mégis elmaradt - bemutatkozás

2013. május 03. - Gaál Máté

szilvi.jpg

 

 

 

 

Egyed Szilvia vagyok harmad éves a BKF nemzetközi gazdálkodás szakán. International Marketing szakirányra szakosodtam 2012 őszében.  Azért csatlakoztam a Marketing Műhely csapatához, hogy ne csak a száraz anyagot lássam a marketingből, hanem tapasztaljak élő dolgokat is már a tanulmányaim alatt.

Rólam: Imádok sportolni (biciklizni, tollasozni, aerobicozni). Ezen kívül az utazás megszállottja vagyok. Tavaly a Camp Leaderssel kimentem Amerikába 3 hónapra és sikerült eljutnom a keleti és a nyugati partra egyaránt. Jelenleg egy hátizsákos Európa túrán töröm a fejem, remélem sikerülni fog…J

attila.JPG

A nevem Kiss Attila Péter és a Budapesti Kommunikációs és Üzleti főiskolán másodévesként tanulok Kereskedelem és marketing szakon. Teljesen véletlenül kerültem ebbe az intézménybe. Eredetileg filozófus voltam, de egyszer visszacsöppentem a valós életbe, ahol foglalkozni kell világi dolgokkal.

Egy szép mosolynak nem lehet ellenállni, hirtelen már újságíró, marketinges, blogger, és még ki tudja mennyi foglalkozást és tudásanyagot sajátítottam el, hogy cserébe egy kedves szót kapjak. Meg is kaptam egy karácsonyi üdvözlőüzenet formájában, tökéletes pillanat. Azóta minden megváltozott, de az írás megmaradt, amely eddig az önkifejezés művészi formája, de később megélhetés, és életvitel lesz.

Magamat túlságosan jól ismerem, ám inkább a referenciáimból szemezgetek, mert sokan szeretnek, ugyanis gyakran művelek elképesztően kedves és romantikus dolgokat, amelyek már kezdenek kimenni a divatból. Egyszer, az első barátnőm úgy jellemzett, olyan vagyok, mint egy elkóborolt angyal, a második meg egy görög istenhez hasonlítatott. Mások zseninek tartanak, és kérik a segítségemet a tanuláshoz. Hogy magamat milyennek tartom az sokkal árnyaltabb, mert nagyon sokat küszködök a világ apró cseprő dolgaival, és sokszor szeretek elvonulni egy fahéjas kávéház árnyékos zugába elmélyülni. Sokszor magamba fordulok, és rengetegszer sétálok a Duna partján esténként, mert nyugalomra vágyom. Csak az ellentétek állandóak, kicsit minden emberi tulajdonság illik rám, és a környezetem határozza meg, hogyan szűrődjön fényük rajtam keresztül.

Rengeteg hatás ér a mindennapjaimban, amelyek gyakran sodornak ide-oda, de borzasztóan szerencsés vagyok, ezért is vagyok biztos abban, hogy bárhol is járok, az a lehetséges világok legjobbika. 

Tündi_Mm.jpg

Jászkai Tünde vagyok a Marketing Műhely egyik kreatív tagja. A marketing iránti érdeklődés közel 2 éve kezdődött, amikor felvételt nyertem a Miskolci Egyetem kereskedelem-marketing szakára. Azonban a szerelem és a „nagy betűs” élet Budapestre hívott, így kerültem ide a BKF-re. Jelenleg másodéves levelezős hallgató vagyok itt …

A marketinggel még csak köszönő viszonyban állok, de próbálunk jó barátok lenni. J

Ez a „barátság” akkor vette kezdetét, amikor marketing gyakornok voltam a Zsiráf Kreatív Ügynökségnél. Aztán a Klikkmarketingnél folytatódott marketing asszisztensként.

Még az elején járok, de hiszem és tudom, hogy jó úton járok a siker felé és ez az a „dolog” ami valójában én vagyok.

kamilla.jpg

Szücs Kamillának hívnak. Kaposváron születtem, és még gimnáziumba is oda jártam. A Táncsics Mihály Gimnázium emelt magyar tagozatára. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola ötlete egy kedves barátom tanácsára jött, aki hangsúlyozta, hogy mennyi lehetőség van az órákon kívüli fejlődésre, ezáltal érdekes feladatokra. Így most ezen iskola kereskedelem és marketing szakos hallgatója vagyok, és tagja az marketing hallgatói team-nek valamint a marketing műhelynek. Azért választottam ezt a szakot, mert amellett hogy szeretem a matematikát, szeretném a dolgok mozgatórugóját is látni, továbbá imádok szervezni, tervezgetni. A marketing pedig kifejezetten érdekel.

Hogy ne csak az iskolával kapcsolatos dolgaimról legyen szó, elmondanám, hogy nagyon nyitott vagyok, szeretek új embereket megismerni. Rengeteget tudok, és szeretek is beszélni (beszélgetni). Hobbijaim közt szerepel a futás, mint sport, ezen kívül imádok koncertekre, fesztiválokra járni, és új dolgokat kipróbálni így esetleg új képességeket elsajátítani. Időm nagy részét, ha az idő is engedi, szeretem a szabadban tölteni. Vidám természet vagyok, igyekszem a dolgoknak csak a jó oldalát megfogni, a rosszat hamar elfelejteni J

Fanni.jpg

Felföldi Fanni vagyok a BKF elsőéves levelezős hallgatója, mesterképzésen, vezetés-szervezés szakon. Alapképzésre a Károly Róbert Főiskolára jártam turizmus-vendéglátás szakra. A diploma megszerzése után szállodában és utazási irodában is dolgoztam. Jelenleg pedig egy listing weboldalt üzemeltető cégnél dolgozom marketing-asszisztensként illetve kiemelt ügyfél kapcsolattartóként.

A marketing műhelyben ez az első félévem. Úgy gondolom, hogy itt nagyon sok plusz gyakorlati tudásra tehetek majd szert, amiért természetesen meg is kell majd dolgozni.

A marketing területén leginkább az online marketinggel kapcsolatos témák érdekelnek. Nem csak a munkám miatt érdekel ez a terület. Remélem egy-két év múlva saját vállalkozás keretein belül is kamatoztathatom a most megszerezhető tudást, ismeretet.

Szabadidőmben nagyon szeretek lovagolni és kirándulni. A legjobban azt élvezem, ha lóháton kirándulhatok, vagy egy nagy erdei sétára megyek a kutyusommal

154587_172835052734474_5962718_n.jpg

Gaál Máté vagyok harmad éves hallgató. Nemzetközi gazdálkodás alapszakon tanulok, és a múlt félévben International Marketing szakirányra szakosodtam.

Magyarország nyugati részéből származom, Győr-Moson-Sopron megyéből. Amit igazán szeretek az a sport és az irodalom. Amatőr szinten focizok, emellett rendszeresen járok fallabdázni. Mint említettem sokat olvasok. Koromból adódik, hogy a Harry Potter könyveket olvasva nőttem fel. Habár még most is kedvelem Rowling műveit, mostanában inkább a 60-70-es évek science-fiction regényei, novellái kerülnek a kezembe. Nagyon kedvelem Philip K. Dick, Arthur C. Clarke és Isaac Asimov műveit.

A kapuvári gimnáziumban végeztem. Az érettségi után több felsőoktatási intézménybe is jelentkeztem. Sajnos csekély sikerrel, nem vettek fel sehova. Ebből adódik, hogy rendelkezek 1 éves kiskereskedelmi tapasztalattal. Egy Protest nevű snowboard felszereléseket áruló boltban dolgoztam, boltvezetőként.

A következő éven sikerült felvételét nyernem a BKF-re. Már első éven jelentkeztem az ESN BKF-be. Ott a programszervező csapat koordinátora voltam. Ezt másfél évig csináltam, ezután új kihívásokat keresve találtam a Marketing Műhelyre. Akkor már egyértelmű volt, hogy a marketing az, ami leginkább érdekel, és hogy ezzel szeretnék a későbbiekben is foglalkozni.

Büszke vagyok rá, hogy benne lehetek a  Marketing Műhelyben, és mindent megteszek azért, hogy hasznos tagja legyek a csapatnak.

601489_3696722747512_610455262_n.jpg

Kovács Eszter Anna vagyok, a BKF harmadéves kereskedelem és marketing szakos hallgatója. Szakdolgozatomat International Marketing szakirányon írom az autóipar válságos, ámde marketingje virágzó helyzetéről. A főiskola Marketing Műhelyének immáron 2. féléve vagyok tagja, ezáltal már egy éve részt vehetek mentortanáraim jóvoltából szakmai konferenciákon, rendezvényeken. Emellett kutatásokban és a KKV szektor feltérképezésében is segédkezem.  

A marketingen kívül - többek között – a legkedvesebb hobbim, a lovaglás érdekel leginkább és teszi ki a szabadidőm legnagyobb hányadát. Kitartó és lojális sportemberként nem vagyok rest két-, háromhetente – nem ritkán hetente – hazautaznom vidékre egy négyórás vonatút keretében, hogy hobbimnak éljek. Elszántságomat bizonyítandó, idén másodjára a nyaramat az Amerikai Egyesült Államok egyik nyári gyermektáborába töltöm, hogy lovas kisegítőként lovakkal dolgozhassak.  

A marketing műhely – akár a lovaglás – szorgalmat és kitartást követel.  De ha ezen erények birtokában vagyunk, akkor az egész egy könnyed ámde tanulságos időtöltés lesz, melynél sosincs két egyforma nap, avagy jelen esetben kutatási alany.

A bejegyzés trackback címe:

https://hamarmu.blog.hu/api/trackback/id/tr785263879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása